Слово «економіка» переводиться з грецької, як мистецтво ведення господарства. Первинною ланкою господарського комплексу любої країни є підприємство – самостійний господарський суб’єкт, створений для виробництва продукції, виконання робіт і послуг з метою задоволення суспільних потреб іодержання прибутку. 

   Основне призначення підприємства, його базова мета – задовольняти потреби споживачів. Головне завдання економічного механізму підприємства – забезпечити економічно обґрунтований підхід до реалізації базового призначення підприємства, забезпечити спроможність підприємства генерувати прибуток у довгостроковому періоді, а також задовольнити потребу основних зацікавлених сторін – акціонерів, персоналу, інвесторів, постачальників, партнерів, суспільства – щодо довгострокового існування і розвитку підприємства.

    Фінансово–економічні цілі управління підприємством визначаються, виходячи з обраної ринкової стратегії. Вони мають відповідати продуктово– ринковій комбінації, враховувати особливості сегмента споживачів, конкурентну ситуацію, галузеві принципи ціноутворення й інші фактори маркетингового характеру. Тільки за умови інтегрованості маркетингової діяльності в економічний механізм підприємства можна забезпечити більш високий рівень використання обмежених виробничих ресурсів на шляху до реалізації цілей господарської діяльності підприємств.