Пропонований навчальний курс знайомить студентів із філософськими ідеями педагогічної антропології. Надано змістовний аналіз зміни світоглядної парадигми педагогічної антропології.  Представлено спільне та відмінність концептуальних  основ різноманітних педагого-антропологічних концепцій. Аналізуються їх методологічні засади. Курс містить філософський аналіз першоджерел з педагогічної антропології. 

Мета курсу: формування у студентів  теоретичні уявлення про специфіку філософсько-педагогічних питань. 

Цілі курсу: визначити методологічну та змістовну специфіку педагогічної антропології; проаналізувати особливості різних шкіл та напрямків педагогічної антропології; розвинути навички аналітичного мислення при роботі із першоджерельними філософськими текстами; усвідомлювати зміст та особливості різних шкіл, напрямків та мислителів.