Викладач - доц. Палєхова Л.Л.

Мета вивчення дисципліни – формування у студентів системних теоретичних знань і практичних навичок у галузі системного оцінювання економічної діяльності суб’єктів ринку для виявлення внутрішніх резервів для маркетингового розвитку.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

-       основні процеси, системи, категорії, терміни та загальні правила проведення  фінансово-економічного аналізу;

-       основні інформаційні джерела, методи та прийоми, що складають сучасні інструменти економічного аналізу для цілей маркетингових досліджень;

-       принципи узагальнення результатів аналізу, у тому числі показників використання ресурсів підприємства для маркетингових цілей;

-       взаємозв’язок методів економічного аналізу з маркетинговими інструментами, способи використання результатів економічного аналізу в розробці маркетингових програм розвитку.

вміти:

-       застосовувати сучасні методи та прийоми фінансового-економічного аналізу для розробки та впровадження маркетингових рішень;

-       складати програму проведення економіко-фінансового аналізу суб’єкту ринкової діяльності та проводити комплексний економічний аналіз з точки зору завдань маркетингового управління розвитком;

-       застосовувати різноманітними методиками та технічні прийоми, визначати фінансово-економічні фактори, розподіляти їх на категорії, пояснювати та прогнозувати їх зміну;

-       аналізувати економічно-фінансовий стан підприємства з використанням

 математичних та статистичних прийомів і методів;

-       виявляти фінансово-економічні можливості як ключові компетенції або ризики підприємства, обґрунтовувати вибір маркетингових дій на конкретних ринках;

-       оцінювати ефекти маркетингових заходів суб’єкту ринкової діяльності.