Фірмовий стиль - не примха і не мода. Він є свого роду повідомленням про індивідуальність фірми, для якої він був розроблений. Професійна коректність фірмового стилю є основна частина з об'ємного поняття - корпоративної культури і ділового іміджу компанії.

В рамках дисципліни здобувачі отримають інформацію про методи, що полегшують процес сприйняття, запам'ятовування, своєрідного кодування інформаційного повідомлення в лаконічну форму; навчяться створювати рекламні звернення що дозволять ідентифікувати користувачам отриману інформацію про товари та послуги компанії. Набудуть навичок створювати гранично лаконічні зображення, що містять в собі унікальну інформацію про компанію і формують в підсвідомості своєрідний емоційний фон, резонанс, який і визначає пріоритети запам'ятовування і силу впливу вибіркової інформації.