Мета дисципліни полягає в набутті студентами теоретичних знань з питань етичних норм в публічній сфері та моральних вимог  до стосунків ділових людей, оволодіння практичними навичками сучасних технологічних вимог до основних форм ділового спілкування – бесід і переговорів, службових нарад та норм і правил ділового етикету.

  Слово «етика «походить від давньогрецького слова «етос», яке з часом змінило своє значення.  В далекому минулому  це слово означало «місцеперебування» (житло), потім – «стабільний характер», що формується в результаті спілкування. Аристотель назвав етикою науку, яка вивчає доброчесність людини. Аналогом грецького «етос» було латинське «мор», від якого Цицерон утворив прикметник «моральний».  Спочатку етика та мораль використовувались як слова синоніми.

  Зараз деякі фахівці схиляють до думки, що етика - це частина моралі. Мораль охоплює суспільство в цілому і вивчає такі поняття як чесність, справедливість, добропорядність і т. д., тоді як етика стосується визначеної групи людей. 

  Етика публічної діяльності є важливим різновидом професійної етики.  Як галузь знань етика  публічної діяльності сформуваласьв   70-ті роки 20 століття в США.  Виникнення спонукали різні соціальні потрясіння, які відбувались в Америці в 60-ті роки.