- Преподаватель: Олег Дерюгін
Метою вивчення дисципліни «Транспортні засоби» є підготовка фахівців до самостійних рішень професійних завдань з оцінки технічного рівня конструкцій, експлуатаційних властивостей, безпеки руху щодо транспортних засобів різних видів транспорту.
Предметом навчальної дисципліни є транспортні засоби, їх конструктивні властивості, комплексна оцінка пристосованості транспортних засобів до перевезень.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: загальні техніко-економічні характеристики основних видів транспорту, що складають єдину транспортну систему України, конструктивні особливості існуючих та перспективних транспортних засобів, їх переваги та недоліки, сучасні вимоги до рухомого складу основних видів транспорту.
Студент повинен вміти: давати оцінку технічного рівня конструкцій транспортних засобів, визначати взаємозв’язок між конструктивними властивостями та експлуатаційними показниками роботи транспортних засобів, проводити комплексну оцінку пристосованості транспортних засобів до перевезень.
- Преподаватель: Вадим Литвин
Мета: формування у студентів на основі наукового підходу практичні навички вирішення питань проблеми підвищення ефективності перевезення вантажів автомобільним транспортом шляхом використання спеціалізації автомобільних перевезень у відповідності з властивостями вантажів.
Предмет: методичні засади підвищення ефективності перевезень шляхом використання спеціалізованих транспортних засобів.
Основні завдання дисципліни: вивчення методологічних основ спеціалізації автотранспортних засобів; оволодіння конструктивними особливостями та принципами роботи механізмів і систем спеціалізованих автотранспортних засобів; навчання практичним навичкам роботи з підвищення ефективності використання автотранспортних засобів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
- транспортну характеристику, класифікацію та властивості вантажів;
- основні види спеціалізованих автотранспортних засобів: самоскиди, фургони, цистерни, контейнеровози, автомобілі та автопоїзди для перевезення довгомірних і великовагових вантажів, автомобілі та автопоїзди-самонавантажувачі;
- конструкції та принципи роботи механізмів та систем;
- навантажувально-розвантажувальні засоби та спеціальні автомобілі, технологію їх вибору;
- методи оцінки і шляхи вдосконалення експлуатаційних властивостей спеціалізованих автотранспортних засобів;
вміти:
-самостійно освоювати нові конструкції спеціалізованих автотранспортних засобів та їх механізмів, критично оцінювати їх технічний рівень;
-аналізувати експлуатаційні властивості спеціалізованих автомобілів з метою правильного їх використання в практичній діяльності.
- Преподаватель: Ірина Клименко
- Преподаватель: Юлія Мельнікова
Мета викладання дисципліни: дати студентам основні знання та уміння для самостійного аналізу та раціональної організації перевізного процесу.
Завдання викладання дисципліни: студентами повинні набути знань відносно складу транспортних систем, взаємодiї їх елементiв, основних техніко-експлуатаційних показників роботи рухомого складу та показників роботи парку рухомого складу, методiв розрахунку показникiв функцiонування, критерiїв та методiв оптимiзацiї технiчних та технологiчних параметрiв транспортних систем, способів та методів організації навантажувально-розвантажувальних операцій.
Перелік знань, умінь,навичок після викладання дисципліни:
Знання – основнi положення, методи, моделi теорiї транспортних систем; критерiї ефективностi функцiонування транспортних систем; основи управлiння транспортними потоками; технологію роботи транспортних об’єктів та принципи органiзацiї процесу перевезень.
Уміння – виконувати аналiз транспортних систем, визначати параметри вхідних потоків та процесу обслуговування, описувати взаємодiю елементiв систем, розраховувати основнi технiко-експлуатацiйнi показники роботи, давати оцінку технiчним та органiзацiйним заходам. Мати уявлення про сучасні методи формалізації транспортних процесів, оптимізації технічного оснащення транспортних об’єктів та процесів їх функціонування.
Суть дисципліни: під час навчання вивчаються такі питання: основні теоретичні положення основ теорії транспортних процесів та систем; критерії ефективності функціонування транспортних систем та їх особливості; стислі характеристики видів транспорту, що складають транспортну систему країни; методику оптимізації вантажопотоків; визначення основних техніко-експлуатаційних показників роботи рухомого складу; визначення продуктивності рухомого складу; визначення собівартості перевезень; визначення показників роботи парку автотранспортних засобів.
- Преподаватель: Ірина Клименко
- Преподаватель: Олег Дерюгін
Мета викладання дисципліни: набути знання з основ теорії і практики, технології і організації навантажувально-розвантажувальних робіт (НРР) при перевезеннях вантажів автомобільним транспортом
Завдання викладання дисципліни: сформувати у студентів цілісне розуміння процесу організації навантажувально-розвантажувальних робіт в цілому та окремих її складових, отримати практичні навики, щодо розробки оптимальних схем організації НРР при перевезеннях вантажів автомобільним транспортом
Перелік знань та умінь після викладання дисципліни.
Знання: елементи часу простою автомобілів у навантажувально-розвантажувальних пунктах (НРП); граничні норми часу простою автомобілей; проблеми підвищення продуктивності рухомого складу; аналіз тривалості простою рухомого складу у НРП; класифікація навантажувально-розвантажувальних механизмів (НРМ) та розрахунок іх продуктивності; допоміжні пристрої та пристрої для захоплення вантажів; розрахунок та характеристики навантажувально-розвантажувального майданчика; механізація НРР при перевезенні основних видів вантажів.
Уміння: аналізувати роботу навантажувального поста та пункту; розробляти прогресивні, науково обґрунтовані схеми організації технологічного процесу навантажувально-розвантажувальних робіт; розраховувати продуктивність навантажувально-розвантажувальних механізмів та їх кількість.
Суть дисципліни: Організація навантажувально-розвантажувальних робот до цього часу характеризується непродуктивними витратами робочого часу та застосуванням важкої ручної праці. Внаслідок цього в транспортних витратах у середньому 30-35% витрат припадає на навантажувально-розвантажувальні роботи, що, як і раніше, є трудомісткими, малопродуктивними та дорого коштують. Різноманітні умови виконання транспортно-складських робот, багата кількість різновидів засобів технологічного забезпечення перевезень та їх поєднання дозволяють сформувати велику кількість варіантів виконання НРР. Суть дисципліни полягає в опануванні студентами теоритичних знань та практичних умінь, які дозволять в сучасних умовах суттєво підвищити ефективність виконання ННР та зменшити трудомісткість їх виконання.
- Преподаватель: Вадим Литвин
- Преподаватель: Вадим Литвин
- Преподаватель: Ірина Клименко
- Преподаватель: Яна Літвінова
- Преподаватель: Ігор Таран
- Преподаватель: Яна Літвінова
- Преподаватель: Вадим Литвин
Мета:надати студентам знання з основних розділів теоретичного і практичного маркетингу, оволодіння використання інструментарію маркетингу стосовно практичної діяльності вітчизняних автомобільних підприємств, розглянути основні напрямки використання маркетингу в діяльності підприємств в економіці України.
Предмет:Оволодіння конкретними маркетинговими інструментами як складовою механізму управління сучасним підприємством.
Змістовні модулі: Організація маркетингової діяльності. маркетингові дослідження. Аналіз транспортних послуг. Розробка товарної марки. Розробка сервісного обслуговування. Аналіз споживчого ринку. Аналіз ринку підприємств. Цінова політика. Просування послуг. Результативність маркетингової діяльності.
- Преподаватель: Юлія Мельнікова
Мета: формування системи спеціальних знань і практичних навичок в сфері продажу послуг транспортних підприємств споживачам.
Предмет: оволодіння інструментами, які направлені на найбільш ефективну продажу послуг транспортних підприємств споживачам.
Змістовні модулі: Основи комерційної роботи на транспорті. Класифікація транспортних послуг. Види виробництв на транспорті. Нормативно-правова база транспортного обслуговування. Види договорів між вантажними транспортними підприємствами і споживачами транспортних послуг. Види ринків. Стратегії маркетингу транспортних послуг. Прогнозування попиту. Конкуренція. Кооперація. Види конкуренції на транспорті. Теоретичні основи трансформації управління збутом на підприємствах України. Документальне оформлення доставки вантажів.
- Преподаватель: Наталія Горошко
- Преподаватель: Яна Літвінова
Мета викладання дисципліни: ознайомити студентів з нормативно-правовою базою міжнародних перевезень, принципами ведення договірної роботи, порядком допуску перевізників до виконання міжнародних перевезень, вимогами основних нормативно-правових актів у сфері міжнародних автомобільних перевезень.
Завдання викладання дисципліни: сформувати у студентів уявлення про систему міжнародних і вітчизняних нормативно-правових документів, що регулюють діяльність підприємств автомобільного транспорту, які надають послуги з перевезення пасажирів і вантажів у міжнародному сполученні; сформувати навички правового аналізу конфліктних ситуацій.
Перелік знань, умінь і навичок після викладання дисципліни
Знання: основні положення Конвенції про договір міжнародного перевезення вантажів, Європейської угоди про дорожнє перевезення небезпечних вантажів, Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП, системи багатосторонніх дозволів ЄКМТ, умови допуску перевізника до міжнародних автомобільних перевезень.
Уміння: складання договорів перевезення, узгодження умов договору перевезення; складання претензійної заяви та відповіді на нього; підготовка основних міжнародних товаро-транспортних документів; проектування технологічної схеми доставки вантажів у міжнародному сполученні, розрахунок і аналіз основних техніко-експлуатаційних показників роботи рухомого складу на маршруті.
Суть дисципліни: під час вивчення дисципліни вивчаються наступні питання: цілі і завдання правового регулювання міжнародних перевезень, особливості організацій роботи міжнародного автомобільного перевізника; сфера застосування, основні положення Конвенції про договір міжнародного перевезення вантажів, Європейської угоди про дорожнє перевезення небезпечних вантажів, Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП, системи багатосторонніх дозволів ЄКМТ, контроль за виконанням вимог міжнародних і вітчизняних нормативно - правових актів у сфері регулювання міжнародних перевезень.
- Преподаватель: Ігор Таран
Мета викладання дисципліни: дати студентам учіння про контроль та управління транспортуванням, складуванням та іншими операціями, які здійснюються в процесі доведення сировини до споживача.
Завдання викладання дисципліни: формування уявлень та достатньої компетенції про транспортну логістику, управління та оптимізацію матеріальних потоків, потоків послуг та інформаційних і фінансових потоків.
Перелік знань, вмінь, навичок після викладання дисципліни:
Знання – формування у студентів теоретичних знань, на основі яких вони зможуть у подальшому одержати поглиблену підготовку з усіх напрямків практичної логістичної діяльності.
Уміння – обробка статистичних даних законами розподілу, управління сукупним запасом, визначення структури обсягу перевезень на відстані, сукупного запасу та загальних витрат.
Суть дисципліни: під час навчання дисципліни вивчаються такі питання: методологічні принципи логістики, концепція логістики, організація взаємодії логістичних посередників, об’єкти логістичного керування, понятійний апарат логістики, прогнозування, оптимальний розмір замовлення, класифікація запасів.
- Преподаватель: Ігор Таран
Мета викладання дисципліни: вивчення питань сучасної теорії, технології та організації пасажирського транспорту в умовах міських, приміських, міжміських та міжнародних перевезень.
Завдання викладання дисципліни: cформувати у студентів навички у проведенні розрахунків, необхідних при обгрунтуванні технологічної та економічної ефективністі заходів, щодо удосконалення функціонування пасажирського транспортного комплексу.
Перелік знань та умінь після викладання дисципліни.
Знання: види пасажирського транспорту та перевезень; види автотранспортних підприємств та їх організаційна структура; методи виявлення обсягу перевезень пасажирів, планування та організація руху автобусів у місті та у приміському сполученнях; методи розрахунків необхідного числа автобусів для перевезень, розподіл рухомого складу по маршрутах; методи організації праці водіїв, працівників служби експлуатації автотранспортного підприємства; завдання диспетчеризації та методи диспетчерського керівництва рухом.
Уміння: обробляти дані дослідження пасажиропотоків і застосовувати їх при розробці технологічних схем організації перевезень; обирати тип рухомого складу, проводити розрахунки та аналіз техніко-експлуатаційних і економічних показників роботи автобусів, розробляти розклади руху, графіки випуску автобусів на маршрути та роботи водіїв і кондукторів.
Суть дисципліни: Якісна організація міських пасажирських перевезень є одним з головних завдань, розв'язання якої забезпечує життєдіяльність сучасних міст. Рівень розвитку міського транспорту в містах України відстає від потреб населення. Особливо гостро транспортні проблеми проявляються у великих містах та містах-мегаполісах. На жаль практичні питання організації перевезень міського пасажирського транспорту, як правило, відстають від сучасних вимог. Суть дисципліни полягає в опануванні студентами теоретичних знань та практичних умінь, які дозволять в сучасних умовах суттєво підвищити ефективність функціонування пасажирського транспортного комплексу та якість перевезення пасажирів.
- Преподаватель: Вадим Литвин
- Преподаватель: Яна Літвінова
- Преподаватель: Ігор Таран
- Преподаватель: Наталія Горошко
- Преподаватель: Юлія Мельнікова
Мета: формування цілісної системи знань стосовно сутності та змісту процесів складування, його функцій, а також концептуального використання у практичній діяльності, ознайомлення з прикладними аспектами складської логістики з урахування інтегрованого підходу до управління логістичними аспектами.
Предмет: прикладні аспекти логістики складування з урахуванням інтегрованого підходу до управління логістичними системами складування; сучасні методи і технологій складування, формування мережі складів, визначення оптимальної системи складування.
Основні завдання дисципліни: Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі вивчення дисципліни та результатами (компетенціями) вивчення дисципліни, якими має володіти майбутній фахівець, є:
- набуття теоретичних знань у сфері логістики складування та її ролі у сучасній економічній системі;
- опанування методичним інструментарієм розроблення та реалізації завдань аналізу логістичних систем складування, моделювання їхніх складових та зв’язків між суб’єктами ринку;
- оволодіння навичками методик проектування складських мереж, розробки
систем складування, дислокації складів;
- набуття навичок оцінки економічної ефективності використання принципів логістики у складській діяльності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
- економічні основи організації складської діяльності;
- структуру галузевого ринку, характеристику суб'єктів та інфраструктурних об'єктів ринку;
- класифікацію видів складів; характеристику послуг, що надаються складськими організаціями;
- правові засади діяльності, основні види документів, що супроводжують процеси на складі;
- основні показники стану і використання складу;
- діалектику науки про логістику складування;
- роль вітчизняних i закордонних вчених в розвитку науки логістики складування.
вміти:
- виділити область застосування, описати основні завдання та функції складської логістики;
- здійснювати аналіз стану та складської системи країни і підприємства;
- класифікувати застосовувані системи складування і будувати нові залежно від вимог клієнтів;
- вирішувати комплекс завдань формування складської мережі, вибирати посередника за відповідно різними критеріями;
- оцінювати і оптимізувати стан систем;
- використовувати правову та нормативну інформацію при вирішенні поставлених завдань, проводити інформаційну обробки отриманих даних.
- Преподаватель: Марія Весела
- Преподаватель: Юлія Мельнікова