Мета дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти компетентностей щодо ефективного управління інформаційними потоками як всередині організації, так і за її межами  в умовах  глобалізації та трансформації соціально-економічних систем.

Основними завданнями  вивчення дисципліни є:

·        розуміння  сутністі комунікативного менеджменту, його мети, завдань, основних інструментів та технологій;

·        засвоєння сутності комунікаційного процесу і його особливостей;

·        вибудовування міжособистісних відносин, використовуючи вербальні та невербальні засоби комунікації;

·        використання техніки аргументації та інших прийомів впливу на ділових партнерів;

·        розв’язання  питань комунікативної етики в комунікативному менеджменті;

·        володіння різними формами усної  і письмової ділової комунікації;

·        створення і підтримка позитивного іміджу і репутації організації.