Мета вивчення дисципліни – формування у студентів системних теоретичних знань і практичних навичок у галузі промислового маркетингу, вивчення головних методологічних та організаційних питань його використання.

Дисциплінарні результати навчання:

Аналізувати стан  і прогнозувати розвиток промислових ринків та процесів на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності

Демонструвати розуміння особливостей здійснення маркетингової діяльності промислового підприємства

З’ясовувати маркетингові фактори, що впливають на конкурентоспроможність промислових підприємств

Здатність до планування і організації маркетингу промислових підприємств  метою збільшення їх конкурентоспроможності

Застосовувати методи промислового маркетингу з метою  гнучкої адаптації до змін маркетингового середовища