Викладач - доц. Палєхова Л.Л.

Мета дисципліни – формування компетентностей щодо успішної організації професійних продажів

Дисциплінарні результати навчання -
 знання, навички та вміння:

Виявляти соціально-економічні закономірності та досліджувати попит та вподобання цільової авдиторії на різних ринках

З’ясовувати дослідження  маркетингових факторів, що впливають на поведінку суб’єктів ринкової діяльності

Здійснювати маркетинговий аналіз попиту і очікувань та вимірювання ступеня залученості споживачів у процес продажів

Досліджувати фактори, що впливають на  рішення споживачів про купівлю

Здійснювати ідентифікацію клієнтської бази та визначати ключових клієнтів

Здійснювати оцінку задоволеності та лояльності споживачів

Використовувати методи управління життєвим циклом споживання  та оцінювати ступінь клієнтоорієнтованості бізнес-структури