Викладач - доц. Палєхова Людмила Львівна

Мета дисципліни – формування у студентів системних теоретичних знань і практичних навичок з управління попитом на високотехнологічних ринках.

За результатами вивчення  очікуються наступні  результати навчання:

Оцінювати рівень ризику продажів на високотехнологічних ринках

Визначати фактори маркетингового середовища, щоб знизити рівень невизначеності при прийнятті управлінських рішень з продажу високотехнологічної продукції

Демонструвати вміння виконувати міждисциплінарні дослідження з метою просування високотехнологічних товарів, що мають високий рівень невизначеності попиту

Застосовувати методи інноваційного маркетингу  для впливу на поведінку  споживачів  високотехнологічних товарів

Демонструвати навички адаптаційного менеджменту і  маркетингу  для формування єдиної злагодженої політики розвитку високотехнологічних товарів і просування на високотехнологічних ринках