Мета дисципліни – формування компетентностей щодо планування та управління продажами.

Дисциплінарні результати навчання:

Здійснювати дослідження стану ринкового попиту для розробки планів продажу

З’ясовувати маркетингові фактори, що впливають на попит споживачів з метою планування ринкової діяльності

Оцінювати інформацію, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень у галузі планування продажів

Застосовувати інноваційні підходи та методи  маркетингу для підтримки попиту і активності продажів з метою виконання планів фінансово виробничої діяльності

Виконувати маркетингові  дослідження з метою розробки і виконання планів продажів, зокрема з урахуванням різних видів ринків

Впроваджувати міжнародні стандарти сталої торгівлі з дотриманням вимог міжнародних та національних професійних стандартів маркетингу