Метою дисципліни є формування системи теоретичних та практичних знань про основні напрями розвитку електронної комерції, способи її ведення, механізми підтримки та застосування підприємницької діяльності в Інтернет-середовищі. В умовах інтерактивної маркетингової взаємодії значущим є  розуміння сутності електронного бізнесу та е-комерції; вивчення видів та моделей е-бізнесу;  усвідомлення сутності системи електронної комерції у корпоративному та у споживчому секторі. Курс передбачає висвітлення сутності та основних напрямків сучасного електронного бізнесу, е-комерції; місця е-комерції у системі цифрового маркетингу, каналів е-комерції. Значущим є надання послуг Digital-агенцій у площині концепції е-комерції, окреслення основних світових тенденцій в е-комерції. В сучасному маркетингу є доцільним характеризувати кожний із видів електронного бізнесу, наводити приклади моделей е-комерції,  створювати електронний магазин, робити покупки за допомогою електронного магазину з використанням різноманітних видів електронних платіжних систем.