Курс «Управління якістю та конкурентоспроможністю товарів та послуг» охоплює широке коло питань, таких як: удосконалення споживчих характеристик продукції і послуг; вивчення методів та інструментів оцінювання, формування якості продукції та процесів;  розробка та забезпечення реалізації програм підвищення конкурентоспроможності суб’єкта господарювання; менеджмент якості як фундамент забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства.

Управління якістю та конкурентоспроможністю як галузь науки і навчальна дисципліна є системою знань про принципи, методи та технологію формування конкурентних переваг на основі поліпшення якості продукції та бізнес-процесів в цілому, і забезпечення на основі цього життєздатності підприємства як суб’єкта економічної діяльності.

Предметом курсу «Управління якістю та конкурентоспроможністю товарів і послуг» є вивчення закономірностей формування конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємств на основі поліпшення управління якістю.

Мета навчальної дисципліни — поглиблення теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками з ефективного управління конкурентоспроможністю підприємств у сучасних умовах господарювання на основі поліпшення якості.