Забезпечення невпинного розвитку підприємства та його конкурентоспроможності в умовах інтелектуалізації капіталу неможливо без формування персоналу, який володіє необхідними знаннями і компетенціями. В умовах інтелектуалізації капіталу особливу цінність для підприємства становлять так звані інноваційні працівники, до компетенцій яких належать творчі здібності, оригінальність ідей, креативність, нестандартні підходи до вирішення професійних завдань. Відповідно до цих тенденцій виникла специфічна галузь менеджменту - креативний менеджмент, який спрямований на формування, утримання та розвиток креативних працівників. Метою дисципліни є формування інноваційного мислення, оволодіння інструментарієм творчого підходу до вирішення інноваційних задач, набуття знань та навиків в області розвитку креативного середовища і створення креативної організації. Завданнями дисципліни є: - опанування комплексом знань з креативного менеджменту на основі теоретичних положень дисципліни; - вироблення умінь вибору нових форм та методів здійснення управління на підприємствах та організаціях, спираючись на концепцію креативного менеджменту: креативна особистість, креативне середовище, креативна організація. Предметом навчального дисципліни є вивчення процесу створення нової системи знань, умінь і компетенцій. Дисципліна „Креативний менеджмент" базується на таких дисциплінах як: філософія, психологія, правознавство, менеджмент, інноваційний менеджмент, самоменеджмент та управління персоналом.