Метою викладання навчальної дисципліни «Event маркетинг» є формування компетентностей щодо маркетингового забезпечення організації суспільно-ринкових подій. Дисциплінарні результати навчання (ДРН): Знати сутність і зміст поняття «Event маркетинг» як актуального інструменту просування компанії на ринку, відображення і розкриття бренду в свідомості публіки, що присутня на події, концепцію EventВміти окреслювати місце маркетингу подій в комплексі маркетингових комунікацій підприємств. Вміти ефективно організовувати виставки, ярмарки, ділові конференції, корпоративні заходи. Вміти визначати інфраструктурне забезпечення організації подій в системі маркетингу послуг, проводити проект менеджмент, контролінг і тайминг здійснення заходів. Демонструвати методики оцінки економічної та комунікативної ефективності маркетингу подій та встановлювати проблеми та перспективи розвитку маркетингу подій в Україні.