Стартапи сьогодні мають цифрові інструменти для швидкого, простого і дешевого відстежування продуктивності – які стартап-оцінки (Startup Measures) також можна упроваджувати; щоб знати, що програє і що виграє, стартап повинен контролювати і вимірювати, тому функція контролю завжди буде останнім кроком в стратегії. Венчурне фінансування є життєво важливий крок для багатьох зростаючих стартапів. Сьогодні кожен стартап повинен вибудовувати здійсненну і чітку маркетингову стратегію, щоб бути конкурентоздатним на ринку венчурного капіталу. Основні  етапи створення  та  реалізації  стартап-проекту  у  цілому  узгоджуються  з  основними етапами  класичного  процесу  прийняття  рішень,  тобто  є  дослідницький  етап, етап  планування  стратегій,  їх  реалізації  і  оцінки  ефективності.  При  цьому процес  створення  і  реалізації  стартап-проекту  характеризується  певною специфікою, до якої і буде надалі адаптовано процес прийняття управлінських рішень.