Високий коефіцієнт інтелекту IQ – це лише 20% успіху в звичному розумінні. Все інше – «варіативна складова», до якої можна віднести і волю людини до перемоги, і мотивацію досягнення цілі, і вміння концентруватися та усвідомлювати свої дії, і взаємодію з іншими, і здатність долати свої тривоги. 80% успіху – це високий коефіцієнт емоційного інтелекту EQ – показник здібностей людини розпізнавати свої та чужі емоції та управляти ними.

Ця дисципліна буде цікава і корисна тим, хто визнає роль емоцій у власному житті, хто прагне володіти своїми емоціями та впливати на емоції інших, хто прагне прокачати свій емоційний інтелект.
У студентів буде можливість  оцінити рівень свого емоційного інтелекту; розвинути свій емоційний інтелект; застосувати емоційний інтелект як ресурс для вирішення особистісних та професійних завдань.

Мета викладення навчальної дисципліни «Управління емоційним інтелектом» - формування  емоційної компетентності бакалавра на основі дисциплінарних результатів навчання в галузі управління емоційним інтелектом для особистісного та професійного розвитку.

Завдання курсу:

  • ·      формування понятійного апарату  на основі теоретичного вивчення дисципліни;
  • ·        розвиток уявлень про емоції та  емоційний інтелект;
  • ·        усвідомлення  своїх емоцій і емоцій інших людей;
  • ·        управління своїми емоціями і емоціями інших людей;
  • ·        будування стосунків з оточуючими людьми на основі емоційної компетентності.