Тривалість і соціальна важливість вільного часу постійно збільшуються, а тому й значення менеджменту соціокультурної діяльності також зростає. Дисципліною «Менеджмент соціокультурної діяльності» передбачено вивчення теорії та історії соціокультурної діяльності, аналіз практичного досвіду здійснення соціокультурної діяльності, дослідження особливостей її ведення в індустрії розваг, рекреаційній роботі, туризмі; вивчення принципів організації розважальних заходів; основи культурної політики держави, міжнародний досвід. У процесі освоєння курсу студент отримає теоретичні знання основних понять й термінів курсу; сучасних концепції поняття «соціокультурна діяльність»; зміст функцій, принципи, критерії соціокультурної діяльності; соціальні ролі, які може виконувати менеджер соціокультурної діяльності; особливості видів і форм соціокультурної діяльності; сфери здійснення соціокультурної діяльності; теоретичні та практичні аспекти організації соціокультурної діяльності.