Мета дисципліни – формування компетентностей та системи цінностей, які забезпечують світоглядну, комунікативну, етичну основу сучасної особистості; створюють підґрунтя для формування конкурентоспроможного фахівця в галузі маркетингу, здатного приймати рішення і нести за них відповідальність та працювати в команді, готового до постійного самовдосконалення, адаптування до змін в умовах глобального середовища.

Заплановані результати навчання:

ПР1

Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності

ПР10

Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта

ПР12

Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

ПР14

Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.

ПР16

Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.