Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета – надати студентам повну й достовірну інформацію про сучасні теорії й

тенденції розвитку соціальних комунікацій.

Завдання:

– проаналізувати сучасні українські теорії й тенденції розвитку соціальних

комунікацій;

– проаналізувати сучасні закордонні теорії й тенденції розвитку соціальних

комунікацій;

– виокремити основні тенденції розвитку соціальних комунікацій.

Предмет – сучасні теорії й тенденції розвитку соціальних комунікацій в Україні та

за кордоном.

Студент повинен знати:

– сучасні українські теорії соціальних комунікацій;

– сучасні закордонні теорії соціальних комунікацій;

– основні тенденції розвитку соціальних комунікацій в Україні;

– основні тенденції розвитку соціальних комунікацій за кордоном.

Студенти повинні вміти:

– диференціювати за ознаками сучасні українські теорії соціальних комунікацій;

– диференціювати за ознаками сучасні закордонні теорії соціальних комунікацій;

– визначати основні тенденції розвитку соціальних комунікацій в Україні;

– визначати основні тенденції розвитку соціальних комунікацій за кордоном.

Міждисциплінарні зв’язки:

«Соціальні комунікації»;

«Теорія та історія соціальних комунікацій»;

«Теорія та історія журналістики»;

«Прикладні соціально-комунікаційні технології»;

«Методологія досліджень соціальних комунікацій».

Програма навчальної дисципліни складається з таких розділів:

1. Розвиток соціальних комунікацій за кордоном.

2. Теорія й основні тенденції розвитку соціальних комунікацій в Україні.