Дисципліна «Туроперейтинг» має теоретико-методологічне та значне практичне значення та є однією з ключових у підготовці сучасного фахівця з туризму. Вона спрямована на формування у здобувача здатності до системного аналітичного мислення та закріплення організаційних навичок організації програм туристичних подорожей, формування пакету туристичних послуг, організації договірних відносин туроператора з усіма партнерами щодо реалізації турів. Набуті знання у процесі вивчення дисципліни можуть бути використані майже у будь-якій сфері та на будь-якій посаді, але головним чином за при роботі в туроператорських та турагентських компаніях. Здобувач зможе розробляти та формувати тури різного змісту та форм, у тому числі із застосуванням інформаційних та комунікаційних технологій, що завжди буде виступати у якості його конкурентної переваги для роботодавця.