Навчальна дисципліна «Академічне письмо» формує такі загальні та фахові компетентності, передбачені освітньою програмою:
- здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності й досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку філології, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;
- здатність вільно володіти українською мовою, комунікативно доцільно й виправдано використовувати мовні ресурси в різних комунікативних ситуаціях;
- здатність бути критичним і самокритичним;
- здатність учитися й оволодівати сучасними знаннями;
-здатність шукати, опрацьовувати й аналізувати інформацію з різних джерел;
- уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
-здатність працювати в колективі та автономно, генерувати власні ідеї, виявляти ініціативність у різних видах діяльності;
- здатність логічно та критично мислити, грамотно й переконливо аргументовувати власні міркування на основі базових знань про теорії та прийоми доказів;
- здатність застосовувати набуті знання в практичних ситуаціях;
- навички використовувати інформаційні та комунікаційні технології, зокрема для оформлення списку джерел, цитат і бібліографічних покликань відповідно до стандартів;
- здатність проводити дослідження на належному рівні, дотримуючись принципів академічної доброчесності.