Image: https://www.tuvsud.com/en-gb/services/auditing-and-system-certification/integrated-management-systems 

Одним з ключових завдань, яке завжди залишається актуальним для керівників і співробітників органів публічного управління, є забезпечення успішності діяльності організацій публічної сфери задля підвищення їх спроможності задовольняти потреби та запитів населення, представників бізнесу і громадянського суспільства, сприяти резильєнтності (стійкості) та сталому розвитку територій і громад. 

Забезпечення успішності реалізується через безупинне вдосконалення діяльності, яке неможливе без реалізації функції контролю адже, за класичним висловом лорда В. Т. Кельвина, «Вимірювати означає знати … Якщо Ви не можете виміряти, Ви не можете покращити … ». Дійсно, не можна покращити те, що ми не можемо оцінити. Саме тому управлінцям надзвичайно важливо опанувати підходи і інструменти до оцінювання (evaluation), яке визначають як систематичне дослідження процесів та/або результатів діяльності згідно з комплексом явних та неявних стандартів з метою вдосконалення.