Організації всіх сфер діяльності прагнуть бути конкурентоздатними, підвищувати результативність і ефективність діяльності на основі найкращих методів та стандартів управління, які мають міжнародне визнання. До таких підходів належить управління на основі моделей якості, упровадження якого сприяє орієнтації на безупинне вдосконалення та фокусуванню на потреби заінтересованих сторін. До визнаних позитивних ефектів упровадження управління на основі моделей якості також належать: гнучкість (agility), адаптивність/стійкість/пристосовність (resilience) і ощадливість (lean), що сприяє раціональному використанню ресурсів, зростанню залученості й обізнаності персоналу як основи спроможності здійснити зміни задля збільшення задоволеності клієнтів.

Під час вивчення цієї дисципліни Ви опануєте основи методології вcеохопного управління на основі якості – TQM, структури основних моделей забезпечення якості та ділової досконалості, основи стандартів ISO на процеси та системи управління. Також у Вас буде можливість застосувати креативний підхід до розроблення елементів системи управління якістю та здійснення самооцінювання на основі моделей ділової досконалості, підготовки та проведення публічної презентації розробленого проєкту заінтересованим сторонам (стейкхолдерам).